خدمات سمپاشی توسط پهپاد

چرا سم پاشی با پهپاد سمپاش ؟!

اکثر ما با روش های قدیمی و سنتی سمپاشی محصولات کشاورزی آشنا هستیم . سم پاشی در روش های سنتی بصورت دستی یا با ماشین آلات سنگین انجام میشوند و بعضی مواقع خسارات سنگینی را در پی دارند . علاوه بر این ، باید زمان و انرژی بسیار زیادی برای انجام این کار صرف شود .

در عوض پهپاد سمپاش به دلیل معلق بودن در هوا ، انعطاف پذیری بیشتری برای سمپاشی و کاربری های دیگر در زمینه ی کشاورزی دارد .

  • پهپاد ها با دقت از زمین نقشه برداری کرده و دور تا دور حریم زمین کشاورزی شما نقطه گذاری میکنند
  • در مسیر های تعیین شده با پوشش دقیق و پاشش یکنواخت ، سمپاشی را انجام میدهد
  • تنها 15 دقیقه زمان برای سمپاشی یک هکتار زمین صرف میکند
  • باعث لهیدگی و آسیب محصولات و خاک نمیشوند
  • در مناطق و زمین های صعب العبور نیز به راحتی عمل میکنند

خدمات سمپاشی توسط پهپاد ویرا تک

از آنجایی که برخی کشاورزان ، زمان کافی برای آموختن نحوه ی کار با پهپاد سمپاش را ندارند و یا خرید پهپاد کشاورزی با توجه به قیمت بالایی که دارد برای برخی مقدور نیست ، ویرا تک علاوه بر تامین قطعات و ساخت پهپاد ، خدمات سمپاشی توسط پهپاد را نیز برای مشتریان و کشاورزان سراسر کشور ارائه میدهد .

فرقی نمیکند چند هکتار زمین کشاورزی یا باغ داشته باشید و یا نوع محصول شما چه چیزی باشد ، شما میتوانید از خدمات سمپاشی توسط پهپاد های سمپاش ویرا تک بهره مند شوید .

پروسه ی خدمات سمپاشی ویرا تک به این صورت است که در ابتدا تیم پشتیبانی ما اطلاعات مورد نیاز در مورد منطقه و شهر شما ، مساحت زمین ، نوع محصول و نوع خدمات درخواستی شما ( سمپاشی باغ یا سمپاشی مزارع ) را از شما دریافت میکنند . پس از بررسی اطلاعات دریافت شده ، بر اساس حجم کاری و نیاز شما تیم خدمات ویرا تک به منظور انجام عملیات سمپاشی در زمان تعیین شده در محل حضور پیدا خواهند کرد . 

شما میتوانید برای دریافت خدمات سمپاشی توسط پهپاد سمپاش اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

 درخواست سمپاشی 

درخواست آموزش خلبانی پهپاد سمپاش

دوست داری کار با پهپاد سمپاش رو یاد بگیری ؟ تیم ما علاوه بر خدمات سمپاشی توسط پهپاد ، برای خریداران پهپاد سمپاش و افراد علاقه مند به آموختن خلبانی و طریقه ی پرواز و کار با پهپاد های سمپاش کشاورزی ، دوره های آموزشی برگزار میکند . در این دوره ی آموزشی ، در کنار آموزش پرواز برخی اطلاعات و مهارت های پایه برای نگهداری از دستگاه نیز به شما آموزش داده میشود .

دوره های تخصصی آموزش پرواز با پهپاد سمپاش ویرا تک کاملا عملی می باشد . بدین معنی که شما به صورت عملی و پروژه محور ، صفر تا صد پرواز پهپاد را می آموزید. به همین دلیل ، پس از پایان دوره آموزشی بدون دلهره و نگرانی میتوانید فعالیت خود را آغاز نمایید . 

شما میتوانید جهت درخواست شرکت در دوره های آموزشی ، اطلاعات خود را در فرم زیر ثبت کرده و یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

   

خدمات سمپاشی با پهپاد سمپاش
X