تعمیرات پهپادهای کشاورزی

تعمیرات پهپادهای کشاورزی

پهپادها ربات های پرنده ی ساخت دست بشر هستند و مانند دیگر ماشین آلات و ربات های صنعتی شامل سیستم ها و اجزای متعددی می باشند . پهپاد و مولتی روتورهای کشاورزی نیز همانند تمامی دستگاه های صنعتی ، نیاز به رسیدگی و سرویس های دوره ای دارند .

اگر برای دستگاه خود سرویس های دوره ای انجام ندهید و یا حتی کوچک ترین تعمیرات پهپادهای کشاورزی خود را پشت گوش بی اندازید و بدون در نظر گرفتن میزان استهلاک آن ، به سمپاشی و عملیات دیگر کشاورزی ادامه دهید ، به زودی شاهد از کار افتادگی و فرسودگی دستگاه خود خواهید بود .

حتی تمیز نگه داشتن بدنه پهپاد که توسط خود کاربران هم میتواند انجام شود ، تاثیر بسزایی در عملکرد آن دارد . سرویس های دوره ای ویرا تک شامل خدمات متعددی است که بخشی از آن ها را خود کاربران پهپاد نیز میتوانند انجام دهند . اما این مستلزم آشنا بودن و دانستن برخی نکات مهم در مورد نگهداری از پهپاد است . 

تعمیرات پهپاد سمپاش

خدمات سرویس دوره ای ویرا تک

سرویس دوره ای و صفر تا صدی ویرا تک شامل خدماتی همچون تنظیم گین کنترلر ، بررسی عملکرد و تنظیم سیستم الکترونیک و مکانیکی پهپاد ، تعویض اجزا و قطعات مصرفی ، تمیز کردن کلی بدنه  ، سیستم پیشرانه ، سیستم پاشش میباشد . برخی مواقع ، با توجه به وضعیت عمومی دستگاه ، ممکن است در صورت صلاح دید کارشناسان ما ، به طور کل پهپاد را دیس اسمبل کرده تا دوباره از نو مونتاژ آن انجام شود .

تعمیرات انواع پهپاد سمپاش

تعمیرات پهپاد ویرا تک

علاوه بر سرویس صفر تا صدی ، شما کاربران پهپاد های سمپاش کشاورزی میتوانید درصورت بروز هر نوع ایراد فنی ، کرش دستگاه ( برخورد با مانع ، سقوط و … ) پهپاد سمپاش خود را برای تعمیر تخصصی به کارشناسان و تیم فنی ویرا تک بسپارید .

برای دریافت خدمات تعمیرات پهپادهای کشاورزی و سرویس دوره ای پهپاد سمپاش خود با تیم پشتیبانی در تماس باشید . 

X